Bestel ik echt direct bij de kweker?
Jazeker! Je bestelt jouw bloemen en planten By Decorum altijd 100% vers en direct bij één van onze kwekers. Na ontvangst van de bestelling gaat de kweker direct aan de slag met het verwerken van je bestelling, zodat jij zo snel mogelijk jouw nieuwe planten ontvangt. Verser kan niet!
Wanneer wordt mijn pakket geleverd?
Wij hanteren een levertijd van 1 tot 3 werkdagen. Mocht u dan nog niets ontvangen hebben en/of gehoord hebben, neem dan even contact op met de klanten service via de mail: klantenservice@bydecorum.nl of via Whatsapp: +31 6 21603537
Hoe neem ik contact op met de klantenservice?
Wij zijn te bereiken via de mail: klantenservice@bydecorum.nl of via Whatsapp: +31 6 21603537 of via het onderstaande formulier.
Hoe weet ik zeker dat mijn product goed is?
Wij hanteren een "what you see is what you get" beleid op de webshop. De producten op de webshop zijn van Decorum kwekers en hierdoor kunnen wij garanderen dat alleen de beste en mooiste planten jouw kant op worden gestuurd. Ook de dozen die wij gebruiken zorgen ervoor dat de producten in perfecte staat bij jou thuis geleverd worden. Alle producten op onze webshop hebben wij eerst zelf getest alvorens wij het aanbieden op onze webshop.
Ik heb geen track and trace ontvangen van Post NL, waar is mijn pakket?
Mocht het zo zijn dat u van Post NL geen track and trace code heeft ontvangen verzoeken wij om even contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen in het systeem achterhalen waar jouw pakketje zich verstopt heeft. Wij zijn te bereiken via de mail: klantenservice@bydecorum.nl of via Whatsapp: +31 6 21603537
Wat houdt de 100% vers garantie precies in?
Wij beheren geen voorraad en zodra jij een plant besteld op onze webshop krijgt onze kweker direct daarna de opdracht om de mooiste, beste en sterkste plant uit te zoeken voor jouw bestelling. Vervolgens pakt de kweker dit in en levert Post NL zo snel mogelijk jouw bestelling. Verser dan dit is niet mogelijk!
Ik zou graag een factuur willen ontvangen van mijn bestelling, hoe krijg ik dit?
Een factuur wordt (nog) niet automatisch naar u verstuurd. Mocht u toch graag een factuur willen ontvangen kunt u het beste even mailen naar de klantenservice: klantenservice@bydecorum.nl
Ik ben niet tevreden met mijn levering, wat nu?
Indien er iets niet goed is in de levering verzoeken wij om een mail te sturen of whatsapp bericht. Graag horen wij wat er niet goed is aan de levering. Om optimaal van dienst te zijn ontvangen wij graag een foto die de situatie aanduidt. Wij zijn te bereiken via de mail: klantenservice@bydecorum.nl of via Whatsapp: +31 6 21603537
Ik heb een bestelling geplaatst maar ik wil iets wijzigen, hoe doe ik dit?
Het is momenteel niet mogelijk om zelf aanpassingen in je bestellingen te doen op de webshop. Neem hiervoor even contact op met de klantenservice en zij kunnen je dan verder helpen met eventuele wijzigingen in je bestellingen. Vermeld voor het gemak altijd even je ordernummer zodat de klantenservice gelijk voor je aan de slag kunt gaan. Wij zijn te bereiken via de mail: klantenservice@bydecorum.nl of via Whatsapp: +31 6 21603537 of via het onderstaande forumlier.